torsdag, november 15, 2012

Ullvantar & ulv i fårakläder.


Först vill jag berätta om varför det inte blivit några blogginlägg sista tiden. Jag har gått igenom en mycket ångestladdad tid. Men nu har jag bestämt mig för att gå vidare, man kan inte styra andra människor hur nära o kära dom än är, fast det gör ont i hjärtat att se att den som man önskar den största lycka i världen går åt fel håll.
Jag fick en gång en tallrik av min far där det stod "Idag är första dagen på resten av ditt liv" det ska jag tänka på varje morgon. "Ågren" knackar på min dörr men jag ska inte släppa in honom !

Akta er för vargen i fårakläder!!!


Det finns ändå lycka i all elände......


Mitt älskade barnbarn har blivit ett år....önskar dig all lycka <3


Lovikka vantar håller jag på att sticka för första gången....det ska bli några par till (julklappar).

Ta hand om varandra man vet inte hur länge man har varandra, en dag kan det vara försent.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tur det finns glädjeämnen o inte bara tråkigheter ! Hoppas det ordnar till sig så småningom ! Kram Brittiz

Maruschka sa...

Jättefin blogg, ska introducera min mamma hit, hon älskar att sticka!..Kram från Pernillas arbetskamrat Maria

Lisbet sa...

Jag har anat att det är ngt eftersom du inte skrivit på så länge. Hoppas att du kan tänka på dej själv lite mera. Vi kan ju inte ta ner månen, hur mycket vi än önskar att vi kunde.
Grattis till ettåringen! Vilken söt prinsessa!
Ha en skön helg!

Lisbet sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Lisbet sa...

Hur har du det? Hoppas ok.