onsdag, juli 11, 2012

Äntligen sommar !

Nu är jag här igen efter en ganska lång bloggtorka!! Jag vet inte vad det beror på, men det blir så ibland.
Ni vill säker inte veta vad jag gjort under den här tiden....men nu tänker jag berätta det iaf!
Den 19 Maj fyllde min förstfödda 34år !! Det är inte klokt vad tiden går!

Jimmy 

En helg i Juni var jag på landet i min systers stuga tillsammans med 2 systrar o en systerdotter.
Vi hade så trevligt o mysigt!



Vi handarbetade virkade o stickade, tog promenader var på loppis och käkade gott, en riktig KANON helg !

Sen blev det midsommar som vi firade i Sorunda som vanligt....


Vi åkte lövad skrinda och en del åkte lövat flak på min brors bil. Käkade gott o umgicks med släkt, så mysigt men det kunde ha blåst lite mindre.

Ja just de..jag har ju själv fyllt år också.


Fina blommor och presenter fick jag av mina nära och kära.

På sommaren brukar vi åka till Nynäshamn och köpa lite godsaker .


Så gott med färska rökta räkor, fisk och aioli.

I lördags var vi i Stockholm på restaurangen Harry B James käkade gott....


....och lyssnade på Tommy Reinxeed Johansson det var så trevligt, god mat o trevligt sällskap...Vilket DRAG !!!



Nu blommar det!!

Balkonglådorna på framsidan.

Min Honungsros på "plätten" på baksidan.

Jag längtar till semester som jag inte har förrän i augusti i år.

Jag önskar alla trevlig och SOLIG SOMMAR !







3 kommentarer:

Carro sa...

Hello! Jisses vad fina bilder o så kul o mysigt du haft det o jag med, då vi var på landet, mostrarna mina. Ha det så mysigt!
Kramar Carro

Black Iris sa...

Jaså, där är du.. Ja det är inte alltid inspirationen för bloggandet finns..
Här känns det som om det redan är höst och då har vi knappt haft sommar ännu..Fy vilken uschlig s.k. sommar det varit..

Kram Maidi

Lisbet sa...

Vilket härligt inlägg!
Nu har du semester förstår jag.
Hoppas du har det riktigt bra!