söndag, april 01, 2012

April April.......


Den stora "lurar dagen" är här! Jag har inte blivit lurad än vad jag vet (LOL). Har du ??

Jag tycker att det är roligt speciellt om man lyckas lura någon....men att bli lurad själv är ibland lite pinsamt.



Visst är det härligt att våren är på väg men det är fortfarande kallt i luften, men HÅLL ut den kommer!

Fick i present så fint frukost set i Stig Lindbergs mönster
(Tack Carro o Tess)

Här står dom i skåpet bredvid dom andra muggarna.

Den här fina mumin-mamman fick jag också som Carro har virkat åt mig, Tack den är så fin!
En helg i slutet av Maj ska vi träffas några tjejer och bara njuta i syrrans vackra stuga i roslagen och handarbeta ta promenader o njuta av god mat o dryck, längtar!
Tjejerna ska få en varsin varvräknare som man sätter på tummen, så praktiskt.

Fick en ny bok på posten här om dan...mycket bra tips i den.

Just nu virkar jag med Zpagetti, tror det ska bli en väska.

Jag har öppnat en ny sida för dom som är intresserade!
OBS Inte för någon under 18 år då det är lättklätt (porr)!!!
Klicka HÄR så kommer du dit.








4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag gick rakt i april fällan. Kram beijan

Pysselfarmor sa...

Shit Pommes frittes
så det gick!!!

Black Iris sa...

Här var det mycket smått och gott. Kul med tjejträff..

Kram Maidi

Anonym sa...

Var har du fått tag i varvräknarna?