måndag, november 28, 2011

Garnbyte

Nu är det dags för garnbyte som Annelie har startat det ska bli så spännande att se vad jag får i mitt paket. Ska svara på några frågor så att den som ska skicka till mig får en liten uppfattning vad som passar att lägga i paketet.
  1. Vad har du för garnrelaterade drömprojekt? Det är att sticka ett par sockar och vantar
  2. Vilket är ditt favoritgarn (märke eller material)? Lin, ull, bomull 
  3. Vilket garn gillar du verkligen inte? Vet faktiskt inte kommer inte på något.
  4. Vad virkar/stickar/skapar du just nu i garnväg? Virkar en bebisfilt o 2 sjalar och en korg
  5. Vad gör du helst med garn (t ex virka, sticka)? Jag virkar mest, men tränar på att sticka som jag inte är så bra på (än)
  6. Vilka är dina favoritfärger? Jag gillar nog alla färger men tycker det är svårt att virka med svart svårt att se.
  7. Vad gör du när du unnar dig det där lilla extra? Njuter gärna av en kopp kaffe med en veckotidning eller handarbetstidning.  
  8. Vad dricker du helst? Kaffe
  9. Vad äter du som smågott (t ex godis, choklad, torkad frukt, chips)? Mörk choklad o lakrits
  10. Har du några allergier mot livsmedel? Nej
  11. Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa? Ullbroderi det är så vackert och att lära mig sticka.
  12. Samlar du på något? Älskar att gå på loppis men samlar inte på något speciellt eller ja kanske på allt ;)
  13. Har du någon annan blogg än den du angett i garnbytet, som kan ge din avsändare mer information? Nej
  14. Finns det något ytterligare som din avsändare kan ha nytta av att veta? Icke bloggare bör använda denna fråga för att ge ännu mer info om sig själva. Gillar dekopage o vackra servetter, lösa korsord och fota.




2 kommentarer:

Tess sa...

Spännande! Har du fått något paket? :) Kram Tess

Alexandra sa...

Hej, nej jag är inte din bytesvän =) Men det hade varit roligt att packa ett paket till dig ;) Nyfiken, vad var de som gjorde att du trodde de var jag? Du får forts klura o gissa ;) Må så gott! Kram Alexandra