söndag, april 11, 2010

En ny utmärkelse!

Denna fina award har jag fått av goa Lisbet tack snälla!

Reglerna är att man ska räkna upp fem saker som gör en glad, det är mycket som gör att man blir glad men här kommer iaf bara fem stycken:
1. Mina barn. 2. Mina barnbarn. 3. Våren. 4. Blommor. 5. Att glädja någon.

Jag tänkte att jag skulle ge den vidare till några som jag har i min lista "bloggar jag läser", här kommer dom:



Här skiner solen och det är en underbar söndag. Jag hoppas att solen även skiner på er alla.
Kram


5 kommentarer:

Lisbet sa...

Tror att solen just kommer fram här också!

Stina sa...

Tack!, vad du är snälla rara du.:-) Kram Stina

snygges♥ sa...

Hellu elsa det är dags att träffas snart va?
det var länge sen sist =)<3
hoppas du mår bra och hälsa alla där uppe =)<3

kramar // snygges

Lisbet sa...

Kikar in för att önska dej en god dag! Den blir säkert lika solig som i går! Suck, så skönt!

lolla sa...

hejsan
sicken trevlig blogg du har.
ångrar så att jagb inte var på trädgårdsmässan, men nästa år sååååå ska jag iväg
ha en fin dag
lolla