söndag, mars 07, 2010

Passar på att..

skriva ett inlägg medans värktabletten har tandvärken i schack! Har en så fruktanvärd tandvärk som började i fredags natt, sov högst två timmar, inatt sov jag lite bättre. Har tandlossning, inte bland det roligaste som finns!! Ringer min tandläkare imorgon och hoppas att han kan hjälpa mig!


Nu nånting roligare, jag köpte två fina böcker på bokrean.
Brodera i vitt. En jättevacker bok, det finns förklaringar på alla broderistygn, det var därför jag köpte den, jag har mest broderat korsstygn och vill gärna lära mig lite annat också. Det är så vackert med vitt på vitt, har alltid tyckt att det är så fint.

Inred och förnya med tyg. En bok med ganska lätta mönster, tyckte att den skulle passa mig då jag inte är så van att sy.

Igår var vi bjudna på brunsch hos min svåger och svägerska, deras dotter ska ut på äventyr ett år i Australien och ett halvt åt i Asien. Så vi önskade henne en trevlig resa och att hon ska vara rädd om sig! Det bjöds på så mycket gott, hade lite svårt att äta med min tandvärk men det var så gott!

Nu kan man faktiskt känna lite vår i luften, så skönt när solen skiner och det droppar från taket!

jag önskar er alla en skön och härlig söndag!




Ps. Skriv gärna något roligt i min chatt på min tipssida!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Nä fy, tändvärk är verkligen inte roligt :( Hoppas att det fixar sig hos tandläkaren riktigt snabbt!

Lisbet sa...

Du har fått en award av mej i min blogg!
Kika in och hämta den! :)