fredag, januari 15, 2010

Film & Shopping

Igår kväll såg jag den tredje filmen som bygger på Stieg Larssons böcker i Milleniumserien "Luftslottet som sprängdes"  har också sett dom två första (Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden). Det är dom bästa filmer jag sett på länge, jag rekomenderar dom verkligen! Efter bion åkte vi till Vegabaren och käkade hamburgare som har dom godaste hamburgare som finns!
Idag har jag varit och shoppat lite, skulle köpa en sån där apparat (vet inte vad den heter) som man kan scanna över sina diabilder till datan, men den hade sålt slut men dom skulle få in dom på måndag så jag får åka dit efter jobbet då. Hoppas det finns kvar en till mig. Min far tog jättemycket diabilder när vi ungar var små, det ska bli jätteroligt att få upp dom på datan! Det blir inte att man tittar så ofta på dom.

Funderar på att börja gå till gymmet nästa vecka och börja träna igen, känns som att jag skulle behöva det nu efter jul. Jag vet ju också att min rygg blir bättre och starkare när jag tränar. Har haft ganska ont i ryggen sista tiden.

Hoppas ni har det bra alla vänner så hörs vi snart igen.
Kram Elsa

Inga kommentarer: