söndag, januari 17, 2010

I förra inlägget skriver jag att jag ska köpa en scanner till dia-bilder. Min svägerska läste det och gissa...jo dom har en sån, så nu behöver jag inte köpa någon för jag får låna den av dom. Nu gäller det bara att jag hittar alla bilder så att jag kan börja, ska också ringa runt till mina syskon och låna deras bilder. Det ska bli roligt att titta på dom igen.


Idag har vi varit lata så vi orkade inte laga mat, vi ringde efter pizza så nu är man mätt och belåten.
Vilket tråkigt väder det är blåser och slaskar, bättre när det är några grader kallt det är inte så halt då. Hatar när det är halt och slaskar!



Har också grejat lite med bloggen, länkat till pyssel och inredningsbloggar som jag gillar, kolla i spalten till höger! Har länkat till Hemmakanalen också den är verkligen bra, kolla gärna in där!
Nu får det vara bra för den här gången så ses vi snart igen.
Kram Elsa

Inga kommentarer: