tisdag, december 29, 2009

Shopping i Nacka forum

Idag har jag varit i Nacka forum för första gången, ett väldigt stort handelscentrum, där måste man nog ha flera dagar på sig för att kunna hinna med att se allt. Jag var där med mina kompisar Irre och Yvonne, köpte en kjol och en top på rean. Det fanns butiker där som jag aldrig har hört talas om, men så var det jävligt dyrt också! Men man kan ju välja var man handlar, som tur är. Så jag höll mig till dom gamla vanliga butikerna, men visst är det kul att kolla runt lite. Var ganska slut i ryggen och bena när jag kom hem, men trevlig var det, vi fikade två gånger, det behövs när man traskar runt i ett stort centrum , man blir både hungrig och törstig.
Nää nu ska jag ta mig en fika till innan jag lägger mig, är ju ledig den här veckan så det går bra att ta en kopp kaffe så här sent, kan jag inte sova tittar jag väl på tv lite.
God natt och god fortsättning alla vänner så hörs vi snart igen.
Kram Elsa

Inga kommentarer: