måndag, december 28, 2009

Julen är över!



Har haft en jätte mysig jul, båda grabbarna var här och svärdotter, min syster med man och barn kom också fikade och drack glögg. Vi delade lite julklappar och hade hur trevligt som helst.

Har väl varit ganska snäll eftersom jag fick lite julklappar! Jag fick en Marimekkoskål av Carro och hennes dotter, en RÖD som jag har önskat mig blev såå glad!


En kokbok av min yngsta son och hans tjej, jätte bra!


Så fick jag två gubbar i trä av min älsta son och hans fru som dom köpt i sydafrika, dom kom hem därifrån några dagar före julafton.


Barnbarnen var här på juldagen och fick sina julklappar, då komm mina barn och deras flickvänner och käkade julbord igen...mycket trevligt! Barnbarnen var glada och fina som vanligt! Den minsta hon käkade polkagrispinnar för glatta livet!


Fick också lite andra julklappar, kökshanddukar en glasflaska från Sagaform som ser ut som en petflaska jätte fräck! Dessertskålar, kakformar, laptopbord som man kan ha i knät, luktagott mm..
Ha det bra så ses vi snart igen Kram/Elsa

Inga kommentarer: