lördag, augusti 02, 2014

Dockskåpsrenovering

Äntligen har jag börjat med mitt dockskåp som jag fyndade på loppis (20kr) för några år sen, nu ska det bli renovering slipa, måla, tapetsera och lägga golv. Det ska bli så roligt ! Det är ganska slitet o fult så hoppas jag får ordning på det.

Jag har varit på dockskåpsträff som en grupp på Facebook ordnade, jag hade sån tur att där vi skulle träffas var inte så långt från där jag bor. Lite loppisfynd gjorde jag.


Nästa inlägg hoppas jag att iaf slipning och målning är klart.

Kram Elsa

 

2 kommentarer:

Frida Loppan sa...

Det där har jag på min "att göra lista någongång". Att renovera ett dockhus. Det verkar så mysigt och kul att pilla med. Lycka till!

Lisbet sa...

Hoppas du har det bra!
Dockskåpstips väntar jag på "nu då jag har tid" att pyssla mera :)
Sköt om dig!
kram