måndag, februari 27, 2012

Tur & tur igen!


Jag vann en jätte fin vinst hos Frida Loppan jag är så glad för den fina vinsten :) Tack Frida!


Det här fina garn paketet vann jag på min favorit blogg VirkPia ! En riktig turgumma är jag och jag är så glad :)

Här kommer lite som jag har sysslat med på sista tiden :


En korg att ha mina restgarner i o lite ufon.


Jag har stickat två halskragar, blev sådär..är ingen van stickerska. Men övning ger färdighet, jag fortsätter o kämpar med stickorna.


Två disktrasor i lin har jag också hunnit med.


Nu håller jag på och kämpar med en pyttipanna sjal..mönstret finns på Garnomeras blogg.


På syfestivalen har jag också varit, där den här lilla gumman satt o stickade.


Lite fynd fick jag med mig hem....älskar syfestivalen längtar redan till nästa gång, som jag tror är i oktober.

Nu ska jag åka o shoppa lite med min fina systerdotter, min man fyller år idag så det blir nog en liten present till honom.


4 kommentarer:

Lisbet sa...

Grattis till dina fina vinster! Vilken tur du har :)

Du är i full gång med stickningen, ser jag och gör så fina saker. Ser lite invecklat ut med den där sjalen.

Syfestival låter härligt...

Ha en fin måndag med shoppandet!

sofia sa...

hej hopp elsa ;) <3

tycker om din blogg ja kollar in här lite då o då kraaamis //sofia

Tess sa...

Åh va roligt att du vunnit! :)
Och så mycket fint du gjort :)
Kram kram

Black Iris sa...

Nog kan man säga att du är en riktig turgumma alltid. Så mycket härligt garn.
Och så mycket du hinner med att göra av garnet också.
Kämpa på med stickorna nu=))

Kram Maidi