måndag, juli 04, 2011

Oj oj oj...

Vilken födelsedag!

Veckan började med att jag hade sån ischias så jag var hemma från jobbet! När slutet på veckan närmade sig kändes det bättre, så skönt för jag fyllde år i lördags och hade planerat att fira min födelsedag med lite gäster. Men så kom fredag och jag fick magsjukan, inte läge att ha någon fest då på lördag.


Fick fina blommor av min man.

Min son och hans fru kom hem från Grekland i Lördags, dom visste inte att jag hade varit sjuk så dom svängde in och grattade mig på vägen hem från flygplatsen.

Fick en jättefin marimekko väska (modell kasse) dom vet vad jag har för smak, jag blev så glad! Sen går en del av behållningen till en bra sak (Rosa bandet) bara en sån sak <3

Fick också en härlig olja.


På söndagen var vi på den lokala China krogen och käkade god mat med svåger o svägerska (tack för trevligt sällskap) ni kan tänka er vad jag var hungrig kände mig alldeles tom,blev mätt fort men så gott det var med riktig mat, jag hade ju bara fått i mig blåbärssoppa.

Nu jobba denna vecka sedan SEMESTER 4 veckor.





5 kommentarer:

Lisbet sa...

Försenade gratulationer!
Vilken otur att bli sjuk precis då det ska bli kalas...
Fin väska! Såna har jag inte sett här i landet, trots att ju Marimekko kommer härifrån... :)
Ha en bra vecka! Lite kvar till semestern.
kram

Lisbet sa...

Tack, jag hittade på Hilda! Ny bekantskap med fina bilder. Glömde att säga att buketten du fick av din man var så vacker!
Här ser det ut som om det blir en sen natt... klockan redan just elva och jag är inspirerad av det ena och det andra! Har ju inte brått ngnstans imorgon, är ju sommarledig.

Carro sa...

Åååå, vad fin väska o blommorna också!
Vi får ses o fira dig någon dag!
Kram Carro

Pysselfarmor sa...

Grattis så här efteråt - jamen, jag hade ingen aning ;-)
Finfina presenter och du blev ju firad trots sjukdom...

Hjärtats blogg sa...

Vad tråkigt när man blir sjuk just när man ska ha kalas!!! Å magsjuka också, det är ingen höjdare att ha. Usch! Hoppas att du är helt återställd nu! :)
Fina presenter och blommor du fått. Då blir man glad när man blir ihågkommen!
Semestern hoppas jag blir 4 veckor av underbart väder, trevlig sysselsättning och fina vänner omkring dig!!!
Ha en skön dag (fast du jobbar) Kramar Maria <3