torsdag, juli 14, 2011

Sitter o virkar i växthuset..


Nu är jag i Norrtälje skärgård på semester en vecka, det är helt underbart här. Är klar med sjalen som jag har virkat i kärleksknutar, är riktigt nöjd.

Ni får ursäkta bilderna, men jag kan bara få in bilder som är tagna med mobilen inte så lyckat som ni ser.

Jag har börjat virka en "fin scarf" den också i kärleksknutar i ett bandgarn Just Bamboo.
Nu ska jag fortsätta att njuta av min semester, åker hem på lördag så det är bäst att passa på :)

4 kommentarer:

Carro sa...

Oh, vilken fin sjal till lilla mig!
Tack, Tack snälla du :)
Kramar Carro

Eva sa...

Skönt att sitta i ett växthus och virka, sjalen är fin likaså bilderna/ Ha det gott

Black Iris sa...

Jättefin sjal du gjort. Jag ska också försöka mig på kärleksknutar när jag gjort klart alla andra projekt har jag tänkt..

Kram Maidi

Anonym sa...

Vem skulle inte vilja sitta i ett växthus och virka så fina sjalar?
Skön sommar! från virkpia