lördag, maj 28, 2011

Virkade mobilfodral

Jag har virkat några mobilfodral, är ganska nöjd, det blåa ska jag dekorera med något men har inte bestämt mig hur, kanske blir det en blomma, pärlor eller en knapp.



Nya Converse.

Idag har jag invigt mina nya converse. min man o jag skulle möta svåger o svägerska i centrum  för att gå och äta på China garden restaurang...vi hade mycket trevligt ! Vi bestämde att vi skulle göra det lite oftare. 



Nu funderar jag om jag prova att virka en disktrasa i lingarnet jag köpte förra året på semestern. Det är ett ganska dyrt garn i 100% lin, men jag har hört att dom håller länge och att ju mer man använder dom ju bättre blir dom.



Kram Elsa

2 kommentarer:

Plingan sa...

Gulliga fodral!
Kram

Lisbet sa...

Fina mobilfodral!

Och fina converse! Fin färg!

Som du ser så vakar jag, borde sova...

kram