fredag, mars 11, 2011

Smart förvaring!


Jag har upptäck en smart förvaring och tillbehör för oss som älskar att handarbeta.
En utvikbar förvaringsväska...


Praktisk på resor, stickcafe och syjuntor mm.
Vik ut den och lägg den i ditt knä, så har du alla tillbehör lätttillgängliga..


Man sätter den med bandet runt midjan.

En annan större modell.
Ha ordning på trådarna med det här garnhuset.
Finns också i en större modell för stora nystan.

Tjejen som har designat dessa smarta väskor mm, är Mia Karlsson besök henne på


Till mina nära o kära :  Jag vet en som fyller år i sommar som gärna skulle vilja ha den lilla väskan, och varför inte ett garnhus också ;)

Gärna i ett snyggt paket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Roligt att du kommit igång med bloggen igen, är så roligt och inspirerande att läsa den :) Kramar från Tess

sofia sa...

Hihi kul att blogga du ;)
Har ju äntligen börjat lite smått med headern på min blogg var verkligen krångligt när man inte kunde!! :O kramis bananis hoppas vi ses snart ;D

Sanna sa...

Ytterst smart förvaring måste jag hålla med om.. =)

SV: Tack för uppmuntran..jo jag känner många många som gjort samma op..ingen fick komplikationer dock..men nu skall jag tillbaka till livet bara! <3

Kraaaaam
Sanna

Eva sa...

Smarta fina tips, ha en trevlig kväll/ Kram