tisdag, mars 30, 2010

Tilda har kommit!

Veckan började inte så bra, vaknade med en dunder förkylning, hosta och feber. Idag fick jag Tildas hus i brevlådan.
 Det ska bli jätte kul och spännande att försöka sy något från boken, men det kommer vara svårt att välja vilket jag ska prova först, det finns så mycket fint i den.
Fick också mina nya namnlappar. 
 Förra veckan fyndade jag dom här fina äggkopparna på Guldfynd, jag tror jag ska ha värmeljus i dom.
Nu ska jag städa och stöka lite, orkar nog inte göra så mycket mår fortfarande dåligt, men man måste ju få lite ordning till påsk. Lite påskägg ska fixas då barnbarnen kommer till helgen , jag längtar så efter dom.
Nä nu sätter jag på lite kaffe och sedan lite nytta! God kväll i stugorna!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Hejsan! Jag har också den där Tildaboken! Har inte sytt ngt ännu. Väntar på den "passliga" tiden.
Namnlapparna var en bra idé. Det har jag inte tänkt på att man kan skaffa, hade åt barna då de var små, men aldrig åt mej själv!
Va? Har du barnbarn??? Ungaste människan!

Lisbet sa...

Ha en fin dag!
Trots fullmåne! :)