lördag, mars 20, 2010

Cirkus!!

Jag har inte haft så mycket tid till att skriva inlägg här på bloggen ett tag, jag har inte tid nu heller egentligen nu är det vårstädning som gäller, ska rensa och städa garderober som jag inte gjort på länge. Jätte tråkigt! Ibland kan det sluta med att man hittar något som man har glömt bort, som man inte fattar att man inte har saknat, haha det kanske kan bli roligt iaf :)







Jag har varit på Björn Skifs show på Cirkus i Stockholm, det var det bästa jag sett på länge! Han är helt fantastiskt bra, dessutom bor vi nästan grannar hihi. Gå in på hans hemsida här och läs om sveriges bästa artist!

Näe nu måste jag börja med garderoberna, hua! Jag har sagt att jag inte får ta fram symaskinen innan jag har städat färdigt, så det är väl bara att sätta igång..

Hoppas ni alla härliga bloggare får en fin och solig helg. Kanske hinner jag skriva något inlägg till innan helgen är slut.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Oj vilka vackra rosor som kommer emot en då man går in på din blogg! Jag känner doften! Riktigt fint har du fått här. Jag borde också göra vårfint, men det får vänta lite.
Hälsa Björn Skifs från mej om du ser honom! Han är riktigt bra, tycker jag.