onsdag, februari 17, 2010

Ny gadget "sidor".

Det finns nu en ny gadget att lägga till som heter sidor som du kan länka till på en menylista under headern eller en länklista i din sidebar! Hur du går till väga hittar du på Fix din blogspot  en verkligt bra sida med mycket tips vad du kan göra med din blogg!
Jag tänkte kanske sluta med min blogg där jag har tips o beskrivningar och lägga den på en sida istället, man kan öppna upp till tio stycken fristående sidor.Jag har lag upp en sida på prov under headern som jag kallar för Inredning.

Har inte kännt mig kry på hela veckan, har inte ens orkat spela mina spel på facebook. Nu längtar jag till våren då kanske man iaf blir lite piggare.

Längtar att pyssla med pelargoner.


4 kommentarer:

Lisbet sa...

Hoppas verkligen att du inte avslutar din blogg! Precis just när jag hittade hit.
Kanske det har att göra med att du inte känt dej så kry på sista tiden.
Sköt om dej!

Thessan sa...

Fin blogg du har!

Cathrine sa...

Fint du har fått här :) Hoppas att du känner dig piggar snart! Kram

Linda sa...

Vilken mysig blogg du har. Och åh, vad sugen jag blev på att skaffa mig en fin pelargon nu när jag såg din bild. Synd att jag inte har någon egen lägenhet än, men när den dagen kommer ska jag allt ha en pelargon eller två i fönstret. Förhoppningsvis kommer jag inte att ta död på dem ^^
Krya på dig! Kram!